Τι είναι το Search Engine Marketing (SEM) και πως λειτουργεί;
21 April, 2021
Είναι αναμφισβήτητα δύσκολο για μια επιχείρηση να καταφέρει να μειωσεί το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού στο Eshop της (cart abandonment rate).
Να είστε προετοιμασμένος πως θα έχετε αρκετές οικονομικές απώλειες στο Eshop σας αν δεν μειωθεί αυτό το ποσοστό, ειδικά όταν παραδείγματος χάριν το 25% των επισκεπτών που έχουν ήδη δημιουργήσει το καλάθι τους, το εγκαταλείπουν χωρίς ποτέ να ξανά επιστρέψουν σε αυτό.
Επομένως, εμείς στην Bo4 Digital Marketing θεωρούμε απαραίτητο να σας αναφέρουμε μερικούς από τους βασικούς λόγους για τους οποίους το Eshop σας αντιμετωπίζει ένα τεράστιο ποσοστό εγκατάλειψης.
Μέσω της παρακάτω λίστας, ελπίζουμε να μπορέσετε να εντοπίσετε το πρόβλημα και να ανακαλύψετε τις κατάλληλες λύσεις.
1. Είναι ασαφές το κοινό που στοχεύετε.
Η ανάλυση του κοινού στο οποίο στοχεύετε, είναι πάντα το πρώτο βήμα πριν κατασκευάσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην πραγματικότητα, η κορυφαία τάση στον κόσμο του e-commerce αυτή τη στιγμή είναι η στόχευση του αφοσιωμένου πελάτη. Αυτός ο πελάτης θέλει να αγοράσει συγκεκριμένα brands, και θέλει να βιώσει συγκεκριμένα συναισθήματα μέσα από την διαδικασία αγοράς τους. Αν το Eshop σας έχει σχεδιαστεί, έχει υλοποιηθεί και γενικά λειτουργεί με επίκεντρο τον αφοσιωμένο πελάτη, τότε να είστε σίγουροι πως τα έσοδά σας θα είναι εγγυημένα.
2. Σφάλματα στο Eshop.
Τα σφάλματα είναι ένας σημαντικός λόγος κατά τον οποίο ένα Eshop εγκαταλείπεται από τους χρήστες. Από προσωπική εμπειρία που έχουμε όλοι μας, δεν δείχνουμε καμία ανοχή σε ένα Eshop ή μια ιστοσελίδα που δεν λειτουργεί σωστά, ιδιαίτερα σε κινητές συσκευές. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η φάση των δοκιμών ενός Eshop είναι ιδιαίτερα κρίσιμος ώστε αυτό να έχει επιτυχία.
3. Εμπειρία πελάτη.
Δεν αρκεί το Eshop σας να μην έχει σφάλματα στη λειτουργία του από πλευράς του κώδικα προγραμματισμού. Η εμπειρία που έχει ο χρήστης όταν επισκέπτεται το Eshop σας πρέπει απαραίτητα να είναι αξέχαστη και μοναδική έτσι ώστε ο χρήστης να μετατραπεί σε έναν μόνιμα πιστό πελάτη. Επιπλέον, αυτή η εμπειρία χρήστη θεωρείται από την Google παράγοντας κατάταξης στη μηχανή αναζήτησης της και οι μετρήσεις Core Web Vitals έχουν δημιουργηθεί γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο.
4. Ενοχλητικές διαφημίσεις.
Μια νέα μελέτη διαπίστωσε πρόσφατα ότι το 42% των ερωτηθέντων ήταν δυσαρεστημένοι με τα αναδυόμενα pop up banner και τις διαφημίσεις που δυσκολεύουν την εμπειρία τους όταν αγοράζουν από ένα Eshop. Τα banner πιθανόν να είναι απαραίτητα για να προβληθούν κάποια μηνύματα, όμως είναι σωστό να τοποθετούνται σε σημεία και να εμφανίζονται σε στιγμές που δεν διακόπτουν την αγοραστική ροή.